وبلاگ

بازسازی ویلا و طراحی دکوراسیون ویلا مدرن و کلاسیک هیرادانا | villatobesaz

بازسازی ویلا و طراحی دکوراسیون ویلا مدرن و کلاسیک هیرادانا | villatobesaz

سقف ویلا را نیز باید متناسب با شرایط جوی و همچنین طراحی نمای کلی آن انتخاب کنید تا همگی با هم سازگار باشند و به جای ایجاد آلودگی بصری، جلوه زیبایی داشته باشند. اگر ویلای شما به گونه ای طراحی شده است که درب ورودی ساختمان به بیرون از ویلا دید ندارد، شما می توانید از درب های چوبی که بیشتر با شیشه تزئین شده اند استفاده کنید. در غیر این صورت، مسئله دید از بیرون به داخل ویلا برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد، استفاده از درهای تمام چوب بهترین گزینه برای شما است. اگر ورودی ویلا سرپوشیده باشد، هنگامی که می خواهید در هوای بارانی و یا طوفانی وارد شوید، از میزان کثیفی که همراه خود به خانه می آورید کاسته می شود.

  • از جمله مسائل دیگر که باید به آن توجه کرد، نورپردازی محیط داخلی و بیرونی ویلا است.
  • تغییر طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا در ساختمان‌هایی که عمر چندانی ندارند و در اصطلاح نوساز هستند، کار چندان سختی نیست اما با افزایش سن ساختمان، کار پیچیده خواهد شد.
  • زمان بازسازی ویلا با در نظر گرفتن ابعاد پروژه و میزان تغییرات آن متفاوت است.
  • بنابراین شما باید حتما از این مسائل آگاه باشید؛ زیرا بر بودجه و همچنین زیبایی ویلای شما تأثیر زیادی می‌گذارند.
  • بازسازی ویلا نیازمند یک تیم حرفه ‌ای و متخصص می‌ باشد که در اولین مرحله برای بازسازی ویلا شما نیاز است که تیم متخصص خود را انتخاب کنید.
  نکات طلایی انتخاب باربری ارزان چیست ؟ 5 نکته طلایی انتخاب باربری ارزان

اما بازسازی ویلا تنها به دلیل فرسودگی ویلاها انجام نمی‌شود در بسیاری از مواقع بازسازی به دلیل عدم پاسخگویی ویلا به نیازهای جدید انجام می‌‌شود. همان‌ طور که در ابتدای این بخش نیز به آن اشاره کردیم معمولاً قیمت ویلا های نوساز بسیار بیشتر از قیمتی است که برای ویلا های فرسوده مطرح می ‌شود. بنابراین بازسازی ویلا صرفه اقتصادی بیشتری برای کار فرما و صاحب ملک دارد زیرا شما همه تجهیزات و وسایل مورد نیاز را می ‌توانید با قیمت مناسب تهیه کرده و با یک قرار داد خوب نسبت‌ به باز سازی ویلای خود اقدام کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی آیریا

در این مرحله، بر اساس نیازهای ویلا و نتایج آزمایش‌ها، طرح بازسازی ویلا ایجاد می‌شود. در این مرحله، طرح‌های مختلف برای بازسازی ویلا شامل طراحی داخلی، دکوراسیون، نورپردازی، پوشش دیوارها و کف‌ها و سایر امکانات می‌تواند به کار گرفته شود. فضاهای ورودی که در ویلاها تعریف می‌شوند معمولا به عنوان فضایی جهت جاکفشی یا گذاشتن کمد تعویض لباس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سَبک طراحی بازسازی ویلا

از نظر هزینه می توانید مدل های بافتنی را انتخاب کنید، اما مدل های آهنی اگرچه هزینه بر هستند، اما طول عمر بیشتری را به شما ارائه می دهند. می توان از انواع سیستم های تهویه استفاده کنیم، سیستم های گرمایش از کف سیستم های مطلوبی هستند، داکت اسپلیت، کولرهای گازی و … ولی انتخاب این موارد بستگی به سطح بازسازی دارد که به طور مثال می خواهیم کف ویلاها را بازسازی کنیم یا خیر. اگر اضافه کردن تراس به صورت کنسول باشد باید به سازه ساختمان الحاق شود که در بیشتر مواقع سازه ساختمان این امکان را به ما نمی دهد چون بار اضافه کنسول بر ساختمان محاسبه نشده است. اما اگر تراس با عقب نشینی دیوار اتاق خواب بخواهد احداث شود مشکلی نداریم. تصمیم گیری در مورد تغییر سبک، انتخاب مصالح و برآورد هزینه ها، مواردی است که باید با مشورت و همفکری مدیریت پروژه و کارفرما، انجام شود.

  باربری گل‌بار:بهترین خدمات باربری‌ و‌اثاث‌کشی‌تهران،88303480

آیا به بازسازی ساختمان نیاز دارم؟

در هنگام بازسازی این قسمت از ویلا، بهتر است که با مراقبت عملیات تخریب را انجام دهید. درنتیجه مجبور به هزینه بیشتری خواهید شد یا حتی این احتمال وجود دارد که لوله آسیب ببیند و شما متوجه آن نشوید. سپس بعد از قرار دادن کاشی‌ها، آب نشت کند و مجدد باید هزینه پرداخت کنید. همچنین معمارانی که در بخش نما کار می کنند نیز در این زمینه فعالیت می کنند. از این رو بناهای که از رنگ و رو افتاده شده اند به کمک این افراد رنگی تازه به خود می گیرند و ظاهر آن ها زیباتر می شود. نکته مهمی که برای انتخاب رنگ وجود دارد این است که برای طراحی فضاهای مختلف از رنگ های مناسبی استفاده کنید.